Content Makers brengt content marketing op kmo-maat.
Kmo’s hebben niet de grote budgetten voor radio- of tv-campagnes. Content marketing – vooral op social media – is voor hen een impactvol alternatief. Content Makers kiest daarbij voor een totaalaanpak voor zijn klanten: met strategie, een contentplan, contentcreatie (van video’s, sociale media posts, blogs, e-books, white papers tot e-nieuwsbrieven en e-mail automation), distributie (verspreiden en adverteren) en meten van de ROI. Kmo’s hebben een brede aanpak nodig, omdat ze vaak de mankracht ontbreken om alles zelf op poten te zetten. Voor ons is het echt boeiend: je zit immers mee aan het stuur van de marketing- en bedrijfsstrategie. En dankzij de korte beslissingslijnen kan alles heel snel gaan.
We zijn sterk in creatieve en inhoudelijke storytelling met een strategische onderbouw, om zo de gewenste commerciële en communicatiedoelen van onze klanten te realiseren.
Dankzij onze 10 jaar ervaring weten we wat werkt en wat niet. De nieuwste trends, zoals sociale media video’s en gerichte advertising op sociale media, maken prominent deel uit van elke strategie die we opzetten. En dit allemaal op maat van een kmo-marketingbudget.