Over onverwachte meevallers van je online marketing. Interview met Katrin Van de Water van ‘Passion for Work’.

Met je bedrijf waardevolle informatie delen via een blog op je website en e-nieuwsbrieven zorgt voor meer klanten.

Maar wist je ook dat het nog een ander (onverwacht) voordeel heeft?

Onze zaakvoerder Maarten had hierover een gesprek met Katrin Van de Water, zaakvoerster van Passion for work, een van de eerste kmo’s in België met een professionele online marketing strategie. Maarten en Katrin leerden elkaar in 2009 kennen via… online content marketing. Jobat.be is al bijna 10 jaar een klant van ons: met Content Makers schrijven we elke week 2 artikels voor jobat.be die online verspreid worden. We volgen heel wat blogs en e-nieuwsbrieven van hr-bedrijven, waaronder die van Passion for work. En dit is een win-win voor alle partijen!

Wat is de definitie van content marketing? Als bedrijf waardevolle informatie (zogenaamde ‘content’) verspreiden waarmee je je doelgroep inspireert, helpt betere keuzes te maken of meer uit je product of dienst te halen. Met Content Makers bouwen we voor onze klanten een online content marketing strategie op maat, en voeren die uit (onder andere via het maken van een blog op de site van onze klanten en het uitsturen van e-nieuwsbrieven). Lees hier meer over content marketing.

Die online content marketing heeft Passion for Work geen windeieren gelegd. Het bedrijf coacht mensen naar hun droomjob of droombedrijf, en is op een paar jaar tijd gegroeid van een eenmanszaak naar een bedrijf met 13 mensen.

Katrin Van de Water vertelt over de onverwachte meevaller die een enorme boost gaf aan de bekendheid van haar bedrijf: