Linde Merckpoel stopt met radio maken en gaat fulltime online video’s maken voor Studio Brussel. Waarom vertellen we dit, hoor ik je denken… Elk bedrijf kan door video’s online te verspreiden een enorme boost geven aan zijn bekendheid. Meer nog: online video’s zijn dé trend van het moment. Ze hebben een enorme impact, meer dan elke andere vorm van online communicatie.
Je hoeft daarvoor geen bekend merk te zijn zoals Studio Brussel en ook mega budgetten zijn niet nodig. Wij zitten al 10 jaar in het vak, en merken dat elk bedrijf genoeg interessante verhalen, expertise, tips, … heeft om video’s over te maken.
Denk als een uitgever en maak het verschil met je concurrenten
Als je als bedrijf denkt zoals een uitgever of een mediabedrijf als Studio Brussel, maak je een verschil met je concurrenten. Veel van je concurrenten verspreiden nog de typische pusherige reclame. Maar online, en bij uitstek op sociale media, werkt dit contraproductief.
Goed gemaakte video content leidt naar jouw product of dienst en laat je bedrijf toe in dialoog te treden met jouw prospects en klanten. Aandacht krijgen van je (potentiële) klanten en als onderneming gevonden en gezien worden, daar draait het om. Met die aandacht kan je potentiële klanten naar jouw website of zaak leiden, de klantentrouw verhogen en jouw bedrijfsimago versterken.
I know…
Het is niet makkelijk om zelf de onderwerpen te bepalen voor jouw video content en om professionele video’s te maken die het gewenste commerciële effect realiseren.
Wij helpen al 10 jaar bedrijven met video strategie, creatie en distributie. Contacteer ons voor een vrijblijvende babbel.
Wij van Content Makers zijn sterk in creatieve en inhoudelijke online storytelling met een strategische onderbouw, om zo de gewenste commerciële en communicatiedoelen van onze klanten te realiseren. En dit allemaal op maat van een KMO-marketingbudget.